From: Seirenilt on

Zona odwrocila sie z niedowierzanie, co ja mowie, ale gdy jej wszystko
wyjasnilem, zrozumiala wszystko choc byl wsciekla. Wiedziala ze nie mamy
10000 zl, wiec nie miala innego wyjscia jak tylko sie oddac sie, ale
stwierdzila ze za kare mam patrzyc jak moj znajomy wali sie nia.
Usiadlem w fotelu i patrzylem, na poczatku kolega zblizyl sie do zony i
powiedzial jej krotko- �dzisiaj bedziesz moja suka�, konczac to chwycil
za bluzeczke mojej zony i rozerwal ja na pol, a jego oczom ukazaly sie
wielki piersi, ktore zaczal ssac jak szalony, lizal je we wszystkie
strony, ugniatal je i piescil. Gdy zadowolil sie cyckami, popchnal zone
na lozko. Postanowil zajac sie jej nogami. Zaczal lizac jej buciki
zaczynajac od obcasa, lizal je tak ze buciki lsnily jak nigdy,
przechodzil w gore przez lydki do kolan az po uda, widzialem po zonie ze
zaczyna jej sie to podobac bo leciutko pojekiwala, gdy patrzylem na
zone, nie spostrzeglem nawet jak kolega wlozyl glowe miedzy jej uda i
piescil jej cipke, w tym czasie zone piescila sobie sutki przez co jej
podniecenie roslo momentalnie. Spojrzala w tym momencie nagle i
postanowila dac mi nauczke, kazala siasc obok na lozku i patrzec jak
robi loda mojemu znajomemu, tan gdy to uslyszal zerwal sie na rowne
nogi, zona rozpinala mu powoli rozporek, sciagnela nastepnie spodnie i
potem bokserki. Naszym oczom ukazal sie ogromny penis, ktory sterczal na
bacznosc, zona spojrzala sie jeszcze raz na mnie a potem pochlonela go
swoimi ustami, lizala go jak opetana, miala takie tempo ze omal znajomy
nie spuscil sie jej w twarz. Ten jednak powiedzial ze tak latwo to nie
bedzie i pchnal ja tak ze lezala przed nim cala rozpalona, podwinal jej
nogi do gory tak ze szpilki zony mial kolo swojej glowy i wepchnal
'porno' (http://www.filmyporno.net.pl) swojego czlonka w mokra juz cipke
mojej zony.Spojrzala w tym momencie nagle i postanowila dac mi nauczke,
[...]
szpilki zony mial kolo swojej glowy i wepchnal swojego czlonka w mokra
juz cipke mojej zony. Walil ja jak szalony, cycki jej poruszaly sie we
wszystkie strony, a ja widzialem tylko kolo swojej glowy poruszajace sie
szpilki w rytm posuwania mojej zonki. Gdy kolega ruchal tak moja zone
wykrzykiwal tylko ze zerznie ja cala, ze zrobi n niej suke. Zone to
chyba podniecalo bo zaraz po tych slowach kazala sie zerznac od tylu,
znajomy na te slowa odwrocil ja i teraz jego czlonek, wszedl caly w jej
dupe, posuwal tak zone jeszcze 2 godziny, gdy czul ze zaraz sie spusci
odwrocil ja i podstawil swoj czlonek pod piersi zony i zalal je cale
sperma, zona zaczela rozprowadzac ja sobie po calym ciele, na na koniec
oblizala jego 'porno' (http://www.filmyporno.net.pl) kutasa do sucha,
gdy skonczyli znajomy wstal poklepal mnie po ramieniu i powiedzial ze
dawno takiej dziwki nie posuwal.

--
Seirenilt