From: margreet benschop on
hallo ik ben margreet benschop ik ben geboren 26-07-1980 wonende 4e blokweg
9 te den ham .in mijn gegevens staan 2 verschillende bloedgroepen van me
vader wat is nou het juiste

ik heb vragen over gegevens en ik bedoel de gegevens dat ik ben geboren

eerst word gezegd
p.o-positief(volgens eigen zeggen). en dan op de andere bladzijde staat
..p.zou ook rhesus-negatief zijn.

en ik heb nog een vraag over mijn gegevens .er staat bij mij moeder.gravida
4, para 3,-bloedgroep?,rhesus w.s.negatief , wat word daar mee bedoeld wand
op de andere bladzijde staat weer wat anders
dit zijn mijn vragen

m.j.m benschop
beukenlaan 10
9363 cr marum
tel. 06-12623026
mijn mail is m.j.m_benschop(a)hotmail.com

From: Tom van Stiphout on
On Thu, 20 May 2010 12:04:15 +0200, "margreet benschop"
<m.j.m_benschop(a)hotmail.com> wrote:

Good questions, but not for a forum about Microsoft Access database
development.
Vraag je dokter?

-Tom.
Microsoft Access MVP

> [...]
>9363 cr marum
>tel. 06-12623026
>mijn mail is m.j.m_benschop(a)hotmail.com

Pages: 1
Prev: "Your network access was interrupted."
Next: pilas