From: marx edgar on
Hallo,

Hier dan als belooft mijn mailtje.Ik ben wel niet dikwijls op de pc meestal
voor edgar zijn papierwerk en dan kijk ik ook eens in de mailbox.
Er is hier al veel gebeurt ondertussen want van verleden week is Karel terug
naar Tongeren.
Alles ging goed totdat hij hier heel slechte vrienden had leren kennen en
hij zich niks meer zeggen liet.
Zelfs dat de politie hier elke dag in het dorp rond reden om te kijken of
die mannen hier waren.
Het weekend van pasen was Karel dan 3 dagen weg gebleven zonder dat ik hem
kon bereiken alleen had hij met een andere zijn gsm gestuurd dat hij zondag
naar huis kwam maar hij wist niet hoe laat .Ik had dan die jongen opgebeld
en achter Karel gevraagd maar kreeg hem niet aan de lijn totdat we s'avonds
de politie camionette zagen staan en daafr stond Karel met de auto en hij
had wel niks gedaan maar die mannen wel en die zaten bij Karel in de auto.De
politie zei ons dat hij het niet slechter had kunnen uit zoeken dat ze voor
die mannen bijna elke dag opgeroepen worden en dat die niet werken gaan en
de hele dag niks doen dan in st vith de mensen ergeren en dat ze van Karel
alleen profiteerde omdat hij een auto had en om hun bier en sigaretten te
betalen. We hebben dan met Karel gesproken maar hij wou die mannen niet
opgeven.Alles was zo schoon geregeld voor Karel want we hadden gezorgd dat
hij een leerkontrakt had in tuinbouw want met zijn deeltijdsonderwijs heeft
hij geen volwaardig diploma als tuinman maar Andr� beweert natuurlijk wat
anders,hij had mijn auto gekregen om mee te rijden maar ik had die wel op
mijn naam laten staan en de verzekering en taks betaalde ik ook + de kosten
aan de auto had Edgar betaald en dat was wel 2000 euro en het enige wat
Edgar daar voor verlangde was dat Karel ook wat zou mee helpen in de stal
maar dat was teveel verlangt en het is allemaal normaal dat hij alles kreeg
en dat alles voor hem gedaan werd zelfs zijn kleren lagen overal waar hij
zich uitgekleed en als ik dan wat zei was het de grootste ruzie.
Maar dat ruzie maken was sinds hij dat krapuul had leren kennen .Hij had
zich echt laten opdraaien door die mannen dat het niet nodig was om iets te
doen want zij deden toch ook niks en hadden het goed zo hebben ze zijne kop
gek gemaakt maar dan die dag met de politie was de druppel eigenlijk de dag
daarna want wij hadden gezegd nu kunt ge de auto nog hebben voor naar school
en naar het werk en voor de rest blijft die hier staan en dat hij ons zou
helpen want wij zitten tot over ons oren in het werk en meneer speelt
pascha.
Dat wou hij niet en hebben we hem voor de keuze gezet en gezegd of ge gaat
nu mee helpen of ge kunt gaan want het is hier geen hotel en hier zijn
regels en dat wou hij niet en zodoende hebben we hem buiten gezet.
Hij heeft dan zijne pa opgebeld en die kon hem pas later komen halen en hij
heeft me weer uitgemaakt voor al het rot van de straat en heel mijn familie
er weer doorgesleurd en dat ik geen moeder ben dat ik mijn kind op straat
zet en ze in de steek gelaten heb maar hij is zeker vergeten dat hij Karel
had buiten gezet toen hij nog minderjarig was.
Het deed wel pijn als moeder maar ik had hem niet meer in de hand en we
moesten nog oppassen dat dat krapuul hier niet de boel kwam leeg halen of zo
iets want die zijn echt niet min.
Nu in Tongeren ziet hij die mannen toch niet meer en ik hoop dat hij dan
terug kontakt heeft met zijn vrienden van Tongeren die waren allesinds beter
..
Hij gaat nu daar werk zoeken maar wil wel alleen gaan wonen want bij zijne
pa dat gaat ook niet dat is goed voor een tijdje.
Zo dat is wat er ondertussen met Karel gebeuurt is.
Ik ben nog altijd even verliefd op Edgar en hij ook op mij hoor maar we
hebben wel veel werk met de stal.
Zijn ma was eigenlijk altijd zelfstandig daar in maar toen is Edgar zijn
vader verongelukt toen Edgar 16 was en had zijn ma gevraagd of hij interesse
had voor de boerderij mee te doen.
Hij heeft toen ja gezegd omdat die ander 2 broers al een andere job hadden
en hij wou zijn ma natuurlijk verder helpen hoe is dat dan in die situatie.
Toen was dat financiel ook nog allemaal beter betaald maar op het moment is
het wel zwaar voor de boeren.
Maw hard werken praktisch voor niks,elke dag melken we honderd koeien
s'morgens en s'avonds zeven dagen op zeven en tussendoor ga ik dan op 3
plaatsen poetsen voor zelf ook mijn geld te hebben.
Daarom dat ik zo weinig tijd heb tussendoor maar nu moet ik nog iets zeggen
want we hebben toch nog de kinderwens gekregen maar het lukt niet zo goed ik
heb al 2 miskramen gehad ondertussen vandaar ben ik nu ook schoon rond en
gezond msch kent ge me niet meer of ik moet nog veel afvallen tegen de
zomer.
We proberen nu nog 1 keertje om zwanger te geraken en als het dan weer
misloopt dan houdt het op dan zullen we ons daar bij moeten neerleggen dat
het niet lukt en dan ben ik ook te oud daarvoor nu gaat het nog net.
Zo dat was het een beetje over mij nu kunt ge mij vertellen hoe het met
jullie allemaal gaat.
Oh ik wou juist nog vertellen dat Elyse serieus vrijt met een jongen van
Lutselus Jonas heet hij.
Ik ga het voor vandaag hier bij laten nog dikke kusjes en groetjes ook voor
Dylan en Mark.

Doei Doei

Marijke